Partneri

Exkluzívny partner

Logo VUB

VÚB banka je druhá najväčšia banka na Slovensku a jediná univerzálna banka s licenciou na poskytovanie plného rozsahu bankových služieb obyvateľstvu, firemným a inštitucionálnym klientom.
VÚB je členom medzinárodnej bankovej skupiny Intesa Sanpaolo, ktorá má zastúpenie vo viac ako 40 krajinách po celom svete. Ťažiskom ponuky sú hypotekárne a spotrebné úvery, depozitné a platobné produkty a služby, firemné bankovníctvo a financovanie zahraničnoobchodných aktivít, spotrebiteľské financovanie či faktoring. Prostredníctvom dcérskych a pridružených spoločností ponúka služby v oblasti lízingu a dôchodkového sporenia. Banka je tiež sprostredkovateľom ponuky poistných produktov.
VÚB získala množstvo prestížnych ocenení ako Banka roka 2017 či Hypotéka roka, Najlepšia banka na Slovensku od magazínov Global Finance a EMEA Finance a dosiahla víťazstvo v súťažiach Top Fond Slovakia či HERMES Komunikátor roka. Okrem toho získala viacero prvenstiev v súťaži Zlatá minca. VÚB Banka poskytuje svoje služby prostredníctvom siete 177 retailových pobočiek, z toho 32 firemných pobočiek a taktiež aj 11 hypotekárnych centier. Banka zároveň prevádzkuje aj jednu pobočku v Českej republike.

 

Generálny partner

CORWIN a.s. pôsobí na Slovensku od roku 2010 a od svojho začiatku sa radí medzi progresívne developerské spoločnosti. Poslaním spoločnosti je pozitívne a citlivo rozvíjať mestský urbanizmus budovaním výnimočných budov získavajúcich si srdcia ľudí. Tieto hodnoty sa prejavujú na kvalite architektúry, prvotriednom vyhotovení stavieb a vytváraní kvalitného verejného priestoru.
Spoločnosť CORWIN a.s. sleduje najnovšie trendy v stavebníctve a kladie dôraz na najmodernejšie technológie so zodpovedným prístupom k životnému prostrediu.
Odlišujúcim znakom od konkurencie je integrovanie zelených striech v rámci všetkých projektov a ďalších technológií ako je stropné chladenie a vykurovanie, inteligentné termostaty v každej miestnosti, tepelné čerpadlá, či výťahy s rekuperáciou, pre nájomcov kancelárskych častí projektov poskytuje moderné služby typu: elektro nabíjačky a „bike sharing“.
Spolupracuje s renomovanými slovenskými a medzinárodnými architektami, napr.: Špela Videčnik (Slovinsko), AWG (Austria), krajinní architekti ManMadeLand (Berlín), svetovým lídrom v oblasti energetického inžinierstva a inovácií v oblasti klimatickej zmeny Trannsolar.
Najdôležitejšie projekty spoločnosti sú rezidenčný a kancelársky projekt Blumental, zasadený do bratislavského Starého Mesta, petržalský projekt Einpark, ponúkajúci byty a kancelárie s výhľadom na panorámu starej Bratislavy, projekt rodinného bývania Dúbravy a viladomy Záhrady Devín.

 

Partneri

Chivas Regal je značka škótskej blended whisky s viac ako dvestoročnou tradíciou, ktorá sa vyrába v Strathisle – najstaršej fungujúcej destilérke na škótskej Vysočine. Nápad bratov Jamesa a Johna Chivasovcov, predávať vo svojom obchode s luxusným tovarom vlastnú zmes whisky s jemnejšou chuťou, sa v priebehu stáročí zmenil na medzinárodnú spoločnosť, ktorá je lídrom v predaji prémiových whisky. Už od svojho vzniku však nemeral Chivas Regal svoj úspech len v peniazoch. Získané prostriedky a vplyv využívali bratia Chivasovci na podporu miestnej cirkvi či zotavovne. Vždy platilo, že značkaChivas Regal podporuje všetkých, ktorí robia veci tým správnym spôsobom. Túto svoju filozofiu vyjadrila v motte: Win the Right Way. Štedrosť a zdieľanie úspechu s ľuďmi okolo seba je aj základnou myšlienkou projektu Chivas The VENTURE. V nej môžu aj slovenskí podnikatelia, ktorým záleží na udržateľnosti a sociálnej zodpovednosti svojho podnikania vyhrať svoj podiel z odmeny jeden milión dolárov. Pomocou tejto súťaže hľadáme podnikateľov, ktorí robia pre spoločnosť okolo seba niečo extra. Ľudí, ktorí prekonávajú prekážky a sú inšpiráciou pre svoje okolie.

 

Slovanet, a.s. patrí medzi najväčších poskytovateľov vysokorýchlostného internetu na Slovensku. Samostatne i vo zvýhodnených balíkoch ponúka internetové pripojenie, telefónne služby a digitálnu televíziu pre domácnosti. Vo firemnom sektore poskytuje integrované komunikačné a hlasové služby, virtuálne privátne siete a bezpečnostné riešenia menším či stredným podnikom, ako aj veľkým slovenským organizáciám. Vlastnú optickú, káblovú a bezdrôtovú infraštruktúru rozširuje prostredníctvom akvizícií lokálnych operátorov a modernizáciami ich sietí, ako aj budovaním vlastných sietí. V súčasnosti sa zameriava aj na perspektívne cloudové riešenia prevádzky IT a budovanie nových sietí pre internet vecí (IoT).
Slovanet získal v roku 2013 ocenenie National Champion v celoeurópskej podnikateľskej súťaži European Business Awards, v roku 2014 získal Cenu ITAPA na najväčšom medzinárodnom kongrese o informatizácii spoločnosti na Slovensku. V roku 2015 bol Slovanet prvýkrát nominovaný do medzinárodného programu hodnotenia obchodných značiek Superbrands 2016 a ako prvý operátor na Slovensku uviedol pevný internet s využitím bezdrôtovej technológie LTE. V roku 2016 opäť ako prvý domáci operátor spustil do prevádzky sieť internetu vecí (IoT) typu LoRaWAN, ktorú v roku 2017 výrazne rozšíril a spustil vďaka nej do prevádzky prvé „smart“ projekty. Poslednou novinkou operátora je nová generácia vlastnej cloudovej platformy, využívajúca unikátnu kombináciu viacerých technológií s aktuálne najvyšším výkonom na konkurenčnom trhu.

 

Imidž partner

MARCO MIRELLI už 16 rokov poskytuje komplexnú starostlivosť o odievanie úspešných mužov. Spoločnosť je lídrom na trhu a zahraničím považovaná za „Bentley“ v pánskom odievaní na mieru. Jedinečnosť služieb MARCO MIRELLI spočíva v komplexnosti, vďaka čomu klient získa celý rad benefitov, ako sú garancia termínov dodania, celoživotná garancia kvality ušitých odevov, úspora času, odborné poradenstvo, ale aj následná starostlivosť o odevy. Komplexná služba je postavená predovšetkým na vlastnej výrobe so špičkovou technológiou a tímom 30 skúsených krajčírov so špecializáciou na šitie na mieru, vďaka čomu je možné zhotoviť oblek na mieru už do 48 hodín. Ďalej je to systém osobnej starostlivosti o klientov cez odborných konzultantov a v treťom rade vlastná čistiareň značky Miele s najmodernejšou technológiou WetCare. Pri tvorbe štýlov spolupracuje MARCO MIRELLI len s najlepšími svetovými výrobcami materiálov, doplnkov a topánok ako Ermenegildo Zegna, Loro Piana, Holland and Sherry, Scabal, Thomas Mason, D&J Anderson, Santoni, Jacob Cohen, Italo Ferretti a ďalšími.

Automobilový partner

bmw

BMW Group je so značkami BMW, MINI, Rolls-Royce a BMW Motorrad vedúcim výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 31 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách. Úspech BMW Group bol vždy založený na strategickom myslení a zodpovednom konaní. Spoločnosť preto zaviedla ekologickú a sociálnu udržateľnosť v rámci celého hodnotového reťazca, komplexnej produktovej zodpovednosti a jasného záväzku zachovať zdroje ako integrálnu súčasť svojej stratégie.

BMW Group Slovakia poskytuje predaj prostredníctvom deviatich autorizovaných predajcov a servisov a dvoch „BMW i Agentov“ pre produkty BMWi. BMW Group Slovakia je automobilovým partnerom súťaže EY Podnikateľ roka 2018.

Mediálni partneri

Logo HN

Magazín Forbes vychádza od roku 1917, patrí k najcitovanejším svetovým periodikám a je považovaný za najlepší biznisový magazín na svete. Na Slovensku magazín vychádza od roku 2010 a prináša témy z oblasti ekonomiky, financií a podnikania s globálnym pohľadom. Predstavujeme podnikanie a biznis ako dôležitú súčasť života, prinášame inšpiratívne príbehy slovenských aj zahraničných podnikateľov. Pravidelne zostavujeme rebríčky úspešných ľudí a spoločností doma a vo svete. Realizujeme analýzy a prieskumy zamerané na podnikateľské prostredie. Monitorujeme nové spoločnosti, startupy a mladé talenty, sledujeme malé a stredné spoločnosti a prinášame profily tých najzaujímavejších a najúspešnejších slovenských podnikateľov.

 

Logo HN

Najčítanejší ekonomický denník na slovenskom trhu, ktorý prináša seriózne a dôveryhodné informácie pre každého, koho zaujíma ekonomický pohľad na dianie doma a vo svete. Hospodárske noviny sú kľúčovým a dôveryhodným zdrojom informácií pre lídrov slovenského biznisu. Prinášajú a analyzujú v súvislostiach dôležité zmeny vo verejnom živote u nás, s dôrazom na fakty a bez ohľadu na stranícku príslušnosť. Venujú najväčší priestor informáciám o slovenských podnikateľoch a podmienkach na podnikanie, respektíve novým trendom na zahraničných trhoch. Na celoročnej báze noviny ponúkajú odborný servis, najlepší daňový servis a množstvo úspešných projektov so zameraním na ekonomiku a financie.

 

Logo RTVS

RTVS je verejnoprávna, národná, nezávislá, informačná, kultúrna a vzdelávacia inštitúcia, ktorá poskytuje službu verejnosti v oblasti rozhlasového vysielania a televízneho vysielania. Programovú službu RTVS tvoria spravodajské, publicistické, dokumentárne, dramatické, hudobné, športové, zábavné a vzdelávacie programy, a programy pre deti a mládež. RTVS zastrešuje 2 televízne a 11 rozhlasových programových služieb, a v posledných 5 rokoch sa RTVS podarilo získať dôveru v značku, a návrat divákov a poslucháčov k svojim programom. Klesajúci osemročný trend sledovanosti sa podarilo zastaviť v roku 2013 a už tretí rok sa divácky záujem o programy kontinuálne zvyšuje. RTVS a jej aktuálna kondícia je synonymom úspechu a zavŕšením piatich rokov pôsobenia súčasného manažmentu. Ekonomické a hospodárske výsledky, mediálna výkonnosť v rozhlase a televízii, vzostup dôveryhodnosti spravodajstva, ako aj samotnej inštitúcie, ale aj návrat divákov a stabilný rast v rozhlase. To sú nespochybniteľné fakty, ktoré potvrdzujú, že verejnoprávne médium má na mediálnom trhu a v spoločnosti svoje nezameniteľné miesto.

 

Už od roku 1993 začínajú najvplyvnejší ľudia Slovenska svoj deň s denníkom SME. Noviny vychádzajú šesťkrát do týždňa, ich rozsah sa pohybuje od 20 do 48 strán. Okrem politiky, domáceho diania, ekonomických, zahraničných, športových a kultúrnych udalostí SME pokrýva aj ďalšie oblasti, ktoré sú dôležité pre moderného človeka - vedu, zdravie, školstvo, automobilizmus, médiá, dianie na webe, či kariéru. Prináša tiež pravidelné redakčné, aj špecializované prílohy.

SME.sk je prvou voľbou pre spravodajstvo na slovenskom internete. Stránky pod doménou Sme.sk mesačne navštívi bezmála 2,3 milióna reálnych užívateľov a titulka webu patrí medzi najnavštevovanejšie titulné stránky médií na slovenskom internete. Kompletné spravodajstvo a zaujímavé čítanie je dostupné na webe, ale aj v mobilných aplikáciách. Prvé online verzie denníka SME boli na internete v roku 1994, doména www.sme.sk so spravodajským obsahom funguje od roku 1996. Odvtedy postupne vznikla webová skupina s množstvom úspešných produktov.

 

Startitup je najväčší slovenský startupovo-biznisový portál, ktorý vznikol začiatkom roku 2014 a za krátke obdobie si vybudoval pevné miesto v onlinovom svete. Startitup patrí medzi najprogresívnejšie portály svojho druhu na Slovensku a v Českej republike. Je každodenným zdrojom informácií pre mladých ľudí s veľkým potenciálom, ktorí sa zaujímajú o startupy, biznis a technologické inovácie. Okrem toho portál podporuje domáce a zahraničné konferencie, workshopy, eventy a rôzne iné aktivity. Príkladom sú Pioneers, Reactive 2015, Startupawards, Mobcon a množstvo ďalších. Startitup je ako jediné stredoeurópske médium členom skupiny EUtechWriters a je partnerom združenia SAPIE, ktoré podporuje inovácie a liberalizáciu internetovej ekonomiky na Slovensku.

 

Logo TA3

Televízia TA3 začala vysielať 11. septembra 2001. Prvý živý vstup odvysielala z Afganistanu a bola prvou plne digitalizovanou bezpáskovou televíziou na Slovensku, aj v Európe. Ako jediná žánrová slovenská televízia vysiela nepretržite dodnes. TA3 je renomovaným mienkotvorným médiom, ktoré rešpektuje široká verejnosť, ako aj slovenské a zahraničné médiá. Spravodajská televízia TA3 prináša informácie aktuálne a naživo, tak, ako sa reálne dejú. Vysiela nepretržito 19 hodín a vo svojom portfóliu má spravodajstvo, najdôležitejšie športové udalosti a výsledky, publicistické relácie a dokumenty. Kľúčovými formátmi sú tlačové besedy naživo a politické diskusie: V politike, Téma dňa. TA3 má bonitnú cieľovú skupinu divákov, vďaka ktorej ponúka najefektívnejšiu marketingovú komunikáciu. Priemerný denný reach televízie sa dlhodobo pohybuje okolo milióna divákov a viac. Televízia nielen informuje, ale aj pomáha – a to prostredníctvom Nadácie TA3, ktorá má na svojom konte veľa úspešných projektov a jedinečných akcií, napr. Káčer na bicykli.

 

Logo Trend         

TREND je prestížny týždenník o ekonomike a podnikaní, podporuje slobodný trh a užitočné hospodárske reformy. Snaží sa o nestrannú a vecnú analýzu slovenskej a svetovej ekonomiky. Vychádza od roku 1991 a jeho súčasťou sú aj odvetvové ročenky TREND TOP s jedinečnými tabuľkami ekonomických výsledkov výkonnosti jednotlivých firiem a odvetví. Na základe získaných ekonomických údajov TREND udeľuje výročné ceny za mimoriadne podnikateľské úspechy v kategóriách Firma roka, Banka roka, Poisťovňa roka, Investor roka a Cenu pre výnimočnú manažérsku osobnosť Manažér roka. Pre manažment firiem usporadúva TREND ročne takmer štyri desiatky TREND konferencií, diskusných klubov pod značkou TREND Business Brunch/Breakfast, TREND seminárov, workshopov a iných podujatí.

Záštita

Záštitu nad súťažou EY Podnikateľ roka 2018 prevzal prezident Slovenskej republiky.

Top