Partneri

Exkluzívny partner

Logo SLSP

Slovenská sporiteľňa je s 2,2 milióna klientov najväčšou bankou na Slovensku. Zároveň je aj najväčšou mobilnou a digitálnou bankou. Profiluje sa ako moderný a zodpovedný líder pre život a podnikanie, ktorý pomáha ľuďom k prosperite a mení Slovensko na modernú krajinu. Počas uplynulých rokov získala viacero domácich aj medzinárodných ocenení pre najlepšiu banku na Slovensku. Od roku 2001 je Slovenská sporiteľňa členom Erste Group, jednej z najväčších stredoeurópskych bankových skupín. V roku 2021 priniesla tri verejné záväzky v oblasti finančného vzdelávania, sociálneho bývania a ochrany životného prostredia, vďaka ktorým pomáha Slovensku tvoriť budúcnosť, na ktorú sa budeme všetci tešiť.

 

Generálny partner

CORWIN je tím špecialistov, ktorý má za cieľ pozitívne a zodpovedne rozvíjať mesto s citom pre priestor a život ľudí. Do jeho portfólia patria bytové a kancelárske projekty, ktoré sú špecifické nielen svojou architektúrou, ale aj dôrazom na ekológiu a inovatívne technológie. Ich typickou črtou sú zelené strechy, využívanie dažďovej vody, bohatá zeleň či vysoká energetická efektivita. Príkladom je Einpark Offices, prvý projekt na Slovensku, ktorý získal najvyšší certifikát LEED Platinum, čím sa zaradil medzi 1 % najudržateľnejších budov na svete. Každý projekt spoločnosti CORWIN je unikát, ktorý posúva hranice udržateľného a zodpovedného rozvoja. Od svojho založenia v roku 2010 spoločnosť na Slovensku vybudovala 9 unikátnych projektov. Od roku 2017 rozšírili svoje portfólio udržateľných stavieb aj do slovinského hlavného mesta Ľubľana, kde budujú rezidenčný Kvartet a najväčší office-retail komplex v krajine, Vilharia.

 

SAP Slovensko je dcérska spoločnosť SAP SE, pôsobí na slovenskom trhu v rôznych formách už od roku 1992. Samostatná spoločnosť SAP Slovensko s.r.o. bola založená v roku 1998. Ako líder v oblasti podnikových aplikácií SAP pomáha organizáciám všetkých veľkostí čeliť komplexite, vytvárať nové príležitosti pre inovácie a rast, a byť vždy krok pred konkurenciou.

 

Partner

 

Slovanet, a.s. patrí medzi najväčších poskytovateľov vysokorýchlostného internetu na Slovensku. Samostatne i vo zvýhodnených balíkoch ponúka internetové pripojenie, telefónne služby a digitálnu televíziu pre domácnosti. Vo firemnom sektore poskytuje integrované komunikačné a hlasové služby, virtuálne privátne siete a bezpečnostné riešenia menším či stredným podnikom, ako aj veľkým slovenským organizáciám. Vlastnú optickú, káblovú a bezdrôtovú infraštruktúru rozširuje prostredníctvom akvizícií lokálnych operátorov a modernizáciami ich sietí, ako aj budovaním vlastných sietí. V súčasnosti sa zameriava aj na perspektívne cloudové riešenia prevádzky IT a budovanie nových sietí pre internet vecí (IoT).
Slovanet získal v roku 2013 ocenenie National Champion v celoeurópskej podnikateľskej súťaži European Business Awards, v roku 2014 získal Cenu ITAPA na najväčšom medzinárodnom kongrese o informatizácii spoločnosti na Slovensku. V roku 2015 bol Slovanet prvýkrát nominovaný do medzinárodného programu hodnotenia obchodných značiek Superbrands 2016 a ako prvý operátor na Slovensku uviedol pevný internet s využitím bezdrôtovej technológie LTE. V roku 2016 opäť ako prvý domáci operátor spustil do prevádzky sieť internetu vecí (IoT) typu LoRaWAN, ktorú v roku 2017 výrazne rozšíril a spustil vďaka nej do prevádzky prvé „smart“ projekty. Poslednou novinkou operátora je nová generácia vlastnej cloudovej platformy, využívajúca unikátnu kombináciu viacerých technológií s aktuálne najvyšším výkonom na konkurenčnom trhu.

 

Automobilový partner

bmw

BMW Group je prostredníctvom značiek BMW, MINI, Rolls-Royce a BMW Motorrad najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby mobility. BMW Group prevádzkuje 31 výrobných a montážnych podnikov v 15 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.
BMW Slovenská republika, ako priamy slovenský zástupca výrobcu BMW Group v Mníchove, vznikol v roku 2006. Spoločnosť sleduje stratégiu dlhodobých partnerstiev pre dlhodobo udržateľnú predajnú a servisnú sieť. BMW Slovenská republika ponúka na slovenskom trhu špičkové automobily, motocykle a prémiové služby. Sieť partnerov tvorí: desať autorizovaných predajcov a servisov automobilov značky BMW, jeden autorizovaný Servis-only zástupca značky BMW, dvaja autorizovaní predajcovia MINI a štyria autorizovaní predajcovia motocyklov BMW.
Úspech BMW Group sa vždy zakladal na vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.

 

Imidž partner

MARCO MIRELLI už 20 rokov poskytuje komplexnú starostlivosť o odievanie úspešných mužov. Spoločnosť je lídrom na trhu a zahraničím považovaná za „Bentley“ v pánskom odievaní na mieru. Jedinečnosť služieb MARCO MIRELLI spočíva v komplexnosti, vďaka čomu klient získa celý rad benefitov, ako sú garancia termínov dodania, celoživotná garancia kvality ušitých odevov, úspora času, odborné poradenstvo, ale aj následná starostlivosť o odevy. Komplexná služba je postavená predovšetkým na vlastnej výrobe so špičkovou technológiou a tímom 30 skúsených krajčírov so špecializáciou na šitie na mieru, vďaka čomu je možné zhotoviť oblek na mieru už do 48 hodín. Ďalej je to systém osobnej starostlivosti o klientov cez odborných konzultantov a v treťom rade vlastná čistiareň značky Miele s najmodernejšou technológiou WetCare. Pri tvorbe štýlov spolupracuje MARCO MIRELLI len s najlepšími svetovými výrobcami materiálov, doplnkov a topánok ako Ermenegildo Zegna, Loro Piana, Holland and Sherry, Scabal, Thomas Mason, D&J Anderson, Santoni, Jacob Cohen, Italo Ferretti a ďalšími.

Mediálni partneri

Logo HN

Magazín Forbes vychádza od roku 1917, patrí k najcitovanejším svetovým periodikám a je považovaný za najlepší biznisový magazín na svete. Na Slovensku magazín vychádza od roku 2010 a prináša témy z oblasti ekonomiky, financií a podnikania s globálnym pohľadom. Predstavujeme podnikanie a biznis ako dôležitú súčasť života, prinášame inšpiratívne príbehy slovenských aj zahraničných podnikateľov. Pravidelne zostavujeme rebríčky úspešných ľudí a spoločností doma a vo svete. Realizujeme analýzy a prieskumy zamerané na podnikateľské prostredie. Monitorujeme nové spoločnosti, startupy a mladé talenty, sledujeme malé a stredné spoločnosti a prinášame profily tých najzaujímavejších a najúspešnejších slovenských podnikateľov.

 

Logo HN

Najčítanejší ekonomický denník na slovenskom trhu, ktorý prináša seriózne a dôveryhodné informácie pre každého, koho zaujíma ekonomický pohľad na dianie doma a vo svete. Hospodárske noviny sú kľúčovým a dôveryhodným zdrojom informácií pre lídrov slovenského biznisu. Prinášajú a analyzujú v súvislostiach dôležité zmeny vo verejnom živote u nás, s dôrazom na fakty a bez ohľadu na stranícku príslušnosť. Venujú najväčší priestor informáciám o slovenských podnikateľoch a podmienkach na podnikanie, respektíve novým trendom na zahraničných trhoch. Na celoročnej báze noviny ponúkajú odborný servis, najlepší daňový servis a množstvo úspešných projektov so zameraním na ekonomiku a financie.

 

Logo RTVS

RTVS je verejnoprávna, národná, nezávislá, informačná, kultúrna a vzdelávacia inštitúcia, ktorá poskytuje službu verejnosti v oblasti rozhlasového vysielania a televízneho vysielania. Programovú službu RTVS tvoria spravodajské, publicistické, dokumentárne, dramatické, hudobné, športové, zábavné a vzdelávacie programy, a programy pre deti a mládež. RTVS zastrešuje 2 televízne a 11 rozhlasových programových služieb, a v posledných rokoch sa RTVS podarilo získať dôveru v značku, a návrat divákov a poslucháčov k svojim programom. Ekonomické a hospodárske výsledky, mediálna výkonnosť v rozhlase a televízii, vzostup dôveryhodnosti spravodajstva, ako aj samotnej inštitúcie, ale aj návrat divákov a stabilný rast v rozhlase. To sú nespochybniteľné fakty, ktoré potvrdzujú, že verejnoprávne médium má na mediálnom trhu a v spoločnosti svoje nezameniteľné miesto.

 

Už od roku 1993 začínajú najvplyvnejší ľudia Slovenska svoj deň s denníkom SME. Noviny vychádzajú šesťkrát do týždňa, ich rozsah sa pohybuje od 16 do 48 strán. 
Okrem politiky, domáceho diania, ekonomických, zahraničných, športových a kultúrnych udalostí SME pokrýva aj ďalšie oblasti, ktoré sú dôležité pre moderného človeka - vedu, zdravie, školstvo, automobilizmus, médiá, dianie na webe, či kariéru. Prináša tiež pravidelné redakčné, aj špecializované prílohy.

 

Startitup sa stal z komunitného webu zameraného na startupy a malých podnikateľov tretím najdôveryhodnejším médiom pre mladých čitateľov. Svoj dosah využíva na šírenie informácií o podnikateľskom prostredí, mapuje príbehy inšpiratívnych podnikateľov a sleduje úspechy šikovných Slovákov doma i v zahraničí. Startitup je ako jediné stredoeurópske médium členom skupiny EUtechWriters a je partnerom združenia SAPIE, ktoré podporuje inovácie a liberalizáciu internetovej ekonomiky na Slovensku. Dnes je cieľom portálu Startitup predovšetkým motivovať ľudí k podnikaniu a inšpirovať ich úspešnými podnikateľskými príbehmi.

 

Logo TA3

Televízia TA3 začala vysielať 11. septembra 2001. Prvý živý vstup odvysielala z Afganistanu a bola prvou plne digitalizovanou bezpáskovou televíziou na Slovensku, aj v Európe. Ako jediná žánrová slovenská televízia vysiela nepretržite dodnes. TA3 je renomovaným mienkotvorným médiom, ktoré rešpektuje široká verejnosť, ako aj slovenské a zahraničné médiá. Spravodajská televízia TA3 prináša informácie aktuálne a naživo, tak, ako sa reálne dejú. Vysiela nepretržito 19 hodín a vo svojom portfóliu má spravodajstvo, najdôležitejšie športové udalosti a výsledky, publicistické relácie a dokumenty. Kľúčovými formátmi sú tlačové besedy naživo a politické diskusie: V politike, Téma dňa. TA3 má bonitnú cieľovú skupinu divákov, vďaka ktorej ponúka najefektívnejšiu marketingovú komunikáciu. Priemerný denný reach televízie sa dlhodobo pohybuje okolo milióna divákov a viac. Televízia nielen informuje, ale aj pomáha – a to prostredníctvom Nadácie TA3, ktorá má na svojom konte veľa úspešných projektov a jedinečných akcií, napr. Káčer na bicykli.

 

Logo Trend         

TREND je prestížny týždenník o ekonomike a podnikaní, podporuje slobodný trh a užitočné hospodárske reformy. Snaží sa o nestrannú a vecnú analýzu slovenskej a svetovej ekonomiky. Vychádza od roku 1991 a jeho súčasťou sú aj odvetvové ročenky TREND TOP s jedinečnými tabuľkami ekonomických výsledkov výkonnosti jednotlivých firiem a odvetví. Na základe získaných ekonomických údajov TREND udeľuje výročné ceny za mimoriadne podnikateľské úspechy v kategóriách Firma roka, Banka roka, Poisťovňa roka, Investor roka a Cenu pre výnimočnú manažérsku osobnosť Manažér roka. Pre manažment firiem usporadúva TREND najprestížnejšie biznisové konferencie, diskusné kluby pod značkou TREND Business Brunch/Breakfast, TREND semináre, workshopy a iné podujatia.TREND je obľúbeným periodikom ľudí v rozhodujúcich pozíciách, ktorí ovplyvňujú dianie v ekonomike a spoločnosti. Demografické a spoločensko-ekonomické zmeny spôsobili, že časopis sa snaží priblížiť aj k mladšej ambicióznej generácii vrátane študentov stredných škôl.

Záštita

Záštitu nad súťažou EY Podnikateľ roka 2021 prevzala prezidentka Slovenskej republiky.

 

Táto stránka prevádzkovateľa Ernst & Young s. r. o. používa súbory cookie, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby. Prečítajte si ďalšie informácie o súboroch cookie a o tom, ako môžete odmietnuť ich použitie. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo vašom prehliadači. Svoj súhlas s využívaním cookies udelíte kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“.
Viac informácií
Top